سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل های مشهد که توسط سامانه رزرواسیون آنلاین هتل پارمین

رزرو هتل های دو ستاره، سه ستاره ، چهار ستاره و پنج ستاره و هتل آپارتمان مشهد با بیشترین تخفیف

نمونه ای از رزرو هتل های مشهد که توسط سامانه رزرواسیون آنلاین هتل پارمین قابل ارایه میباشد:

 

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد با فاصله ای کمتر از 800 متر از حرم مطهر حضرت رضا در مرکز شهر مقدس مشهد در زیباترین خیابان شهر قرار گرفته است. این هتل علاوه بر دارا بودن کلیه امکانات رفاهی ( رستورانها، تالارها، فروشگاههای متعدد و متنوع و ... ) تنوع خوراک فوق العاده ای را با بیش از 137 نوع خوراک ایرانی و فرنگی برای مهمانان عزیز در نظر گرفته است  .

 

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد در حاشیه خیابان امام رضا(ع) که اصلی ترین خیابان منتهی به حرم مطهر است، قرار  دارد.ساختمان هتل درویشی از بدو شروع با طرح و پلان هتلی ساخته شده و با بیست طبقه، مرتفع ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم شرق کشور می باشد. هتل درویشی بالاترین استاندارد های کیفی سازه و ساختمان را داراست، به نحوی که عنوان بنای برگزیده را در جشنواره بنای برتر و در سه بخش سازه، معماری و شهرسازی از آن خود کرده است.

 

هتل قصر طلایی مشهد

هتل پنج ستاره بین المللی قصر طلایی مشهد دومین هتل از گروه هتل های قصر می باشد؛ که یکی از بزرگترین و مرتفع  ترین هتل های مشهد است . این هتل دارای سه رستوران بین الملل، دریایی و سنتی می باشد .هتل بین المللی قصر طلایی مشهد واقع در خیابان امام رضا (ع) می باشد به طوری که فاصله آن تا حرم علی بن موسی الرضا (ع) حدود پنج دقیقه با خودرو و بیست دقیقه پیاده روی می باشد.

 

هتل هما 1 مشهد ( هایت سابق)

هتل پنج ستاره هما 1 مشهد (هایت سابق) با 40 سال سابقه درخشان در امر هتلداری هر ساله آماده پذیرایی از میهمانان عزیز شهر مشهد می باشد. هتل هما1 مشهد مساحتی حدود 700 هزار متر مربع دارد و در میدان احمد آباد مشهد و نزدیک به مراکز خرید و ایستگاه مترو قرار گرفته است.

 

هتل الماس نوین مشهد

هتل الماس نوین مشهد که هتلی چهار ستاره است، از نزدیک‌ترین هتل‌های این شهر به حرم مطهر امام رضا می‌باشد به  گونه‌ای که برخی از اتاق‌های آن منظره زیبایی از حرم مطهر را برای مهمانان عزیز به ارمغان آورده‌است. این هتل در اسفند سال 95 در 15 طبقه مطابق با آخرین استانداردهای روز هتلداری دنیا ساخته شده و دارای 126 باب واحد اقامتی متنوع شامل: اتاق سینگل، دبل، تریپل، دبل کانکت 5 نفره، سوئیت رویال 4 نفره و سوئیت گاردن می‌باشد.

هتل الماس نوین مشهد که جزء گروه هتل‌های الماس محسوب می‌شود، با قرار گرفتن در مرکز شهر و البته محدوده طرح  ترافیک، دسترسی آسانی به اماکنی مانند: ایستگاه راه‌آهن، فرودگاه، مراکز تجاری-اداری و جاذبه های گردشگری دارد. از امکانات و خدمات این هتل می‌توان از 2 رستوران الماس نوین و رستوران چشم‌انداز (یکی از بهترین رستورانهایی می‌باشد که غذای دریایی سرو می‌کند)، کافی شاپ شبانه‌روزی، چایخانه سنتی، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، آسانسور پانوراما، پذیرش 24 ساعته، ولکام درینک، تاکسی سرویس، خشکشویی و لاندری نام برد. در این هتل به منظور رفاه حال معلولین و جانبازان از امکانات ویژه‌ای همانند رمپ ورودی استفاده شده‌است.

 

هتل جواهری مشهد

هتل سه ستاره جواهری مشهد در مرکز شهر مشهد و در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) و بازار های خرید با کادری مجرب و  متخصص افتخار پذیرایی از میهمانان گرامی را دارد.

هتل صحرا مشهد 

هتل سه ستاره صحرا مشهد در تاریخ 7 مرداد 1393 به مناسبت عید سعید فطر فعالیت خود را آغاز نمود. هتل صحرا با فاصله زمانی کمتر از 33 دقیقه حرم مطهر امام رضا در خیابان شیرازی مشهد واقع شده است.

هتل آپارتمان یلدا مشهد 

هتل آپارتمان دو ستاره یلدا مشهد با 16واحد اپارتمان و سوئیت مجهزبه دکوراسیونی شیک وزیبا آماده پذیرایی از میهمانان  عزیز حضرت امام رضا(ع) می باشد.از هتل یلدا تا حرم مطهر حدود بیست دقیقه پیاده روی می باشد.

هتل الوند مشهد

 

هتل دو ستاره الوند در شهر مشهد و شامل 55 اتاق بوده و در نزدیکی حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) واقع  شده است . رستوران آن دارای انواع غذاهای ایرانی ، دسر ، سوپ ، سالاد می باشد.این هتل از سرویس رایگان حرم مطهر به صورت 4 نوبت رفت و 2 نوبت برگشت در روز برخوردار میباشد.